The day....

Skola först som vanligt och imorrn blir det matte prov, idag var det mycket film på schema vilket var bra men man blir så jävla trött efter, såklart spelade vi kort också men det ingår ju typ i skolan nu.
Sen slutade jag vid halv 15 och Pontus hämtade mig innan han fot till jobbet, sen åt jag en macka och lite yoghurt också efter jag ätit upp mackan kommer pappa hem och säger att vi aka köra tidningar vid halv 17 tiden men dom var försenad såklart så och jävligt tung också, det var 10 burar med buntar i som vi körde till posten!
Så visst kom man sent till träningen, också var löpning men fick springa ikapp dem, haha!
Var väldigt geggigt och lerigt men det gick väl, nu är jag ny duschad och sitter och ser glamour repris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0