The bed....

Då har man sett alla avsnitt av Dubbelliv, rätt bra serie fast tråkigt att den tog slut så snabbt, ska lägga mig strax, hoppas jag somnar snabbt så man är pigg imorrn, blir ju först skola+stallet då jag har idh, sen blir det att rida Frasse igen, skojsigt skojsigt, idag var han väldigt lugn, lite seg men det gjorde då inte så mycket egentligen, lite spänd men det får man ju vara, faktiskt 2:a gången jag red han tror jag. :)
men men tycker ni borde se dubbelliv, helt klart jag garanterar att ni tycker den är as bra om ni har en bra smak vill säga, nerå alla tycker olika.
Iallafall så är ju Charlie Gustavsson med som många vet vem det är och även Joel Lützow (som var med i filmen, Klara) och Hanna Margareta Ardéhn (som var med på, 30 grader i februari)
Några till också men Hanna och Joel är huvudpersonerna, ska inte berätta vad som händer utan det tycker jag ni ska kolla själv, tyvärr har jag inte sett säsong 1 men det gör inget!
dom namn som är i (parantesen) är deras namn på serien
Dom här är huvudpersonerna i serien, Joel (Alex) & Hanna (Amanda)
Joel (Alex)

Massa olika......

Hela släkt trädet....................

Joel (Alex) & Hanna (Amanda)

Sofia (Julia) & Charlie (Niko)
Carlie (Niko)

Skit bra serie...... 10000000 stjärnor av 100!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0