Tävlingen!

Klubbtävlingen idag gick super. Donald skötte sig bra och jag är väldigt nöjd med han.
Han kändes rätt bra på framhoppningen, förutom att han kom fel några gånger och han börjar alltid med att riva räcket så alla bommar bara flyger, sedan fattar han vad han ska göra. Lillkillen, inne på banan kändes han nästan lite seg men det gick ju bra endå. Han hoppade på bra och jag ville ha en runda som jag kunde känna mig nöjd med och det gick ju. Kom fel på några men Donald räddar oss alltid och han ställer verkligen upp, men jag kunde även rätta Donald när ja kände att det höll på att bli fel. Känns bra att vi jobbar tillsammans och att jag kan lita på honom. Så jag är riktigt nöjd med dagen! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0