Sweet dreams♥ (fråga)

Ska lägga mig snart då man ska upp vid 9 tiden imorrn och piggna upp lite innan, man ska åka iväg till bergeforsen med syrran och Olivia vid 12 tiden. Kanske rider till stallet och rider i manegen, också ska vi ju få en ny c-ponny till ridskolan, vilket inte är något för mig, men ändå roligt att se, hoppas den inte är för fin bara.
Har ju inte varit på stallet på 1 och en halv vecka, känns som ett år men blir mkt nu på lovet då man har en häst att sköta från tisdag till söndag.
Iallafall ska jag käka lite karra och trocadero innan jag lägger mig, blir ett inlägg innan jag åker imorrn tänkte jag och ska försöka få lite bilder också, syrran får hjälpa mig att ta lite kort, hoppas det blir kul imorrn då och hela lovet där på, måste även plugga då jag har typ 4-5 prov efter lovet, då man varit sjuk och så.
Helt okej att skriva frågor till frågestunden på detta inlägg också! :)
Have a good night♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0