Stallen, hemma

 

Vid 12 tiden åkte jag och syrran till stallet där Paleja står och Alva kom också dit, jag mockade och fixade hö medans syrran fixade mat och sen hämta vi henne ute i hagen och jag red till Timrå där vi bytte så Madicken fick rida tillbaka istället för att behöva gå, jag sprang (gick) tillbaka där kom också Tim och Sara, så jag tog av Paleja grejerna och fixade vatten sedan fick vi skjuts till Timrå (thf) av snälla Sara, slapp ju gå i en halvtimma iallafall och där spelade vi lite kort med Julia och pratade lite med Juni och Matilda.
Satt på stallet ett par timmar och spelade kort, Alice kom också efter ett tag. :)
Imorrn blir det också en lång dag på stallet, först ska jag rida Paleja och sen ska Madicken rida istället för Tilly i hennes grupp, men det skadar ju inte att vara länge på stallet! :)

Bild på Pascal! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0