Sovmorgon YEAH!!

Ida så har jag sovmorgon till halv 10, riktigt awesome och fick värta paniken då jag kollade i kemi mappen hur långt vi har kommit på planeringen, har ju varit sjuk på nån, sen var det ju lov och när vi började i skolan efter lovet hade vi ju friluftsdag på torsdagen, så det är över 4 veckor sedan jag hade Kemi sist och kollade på planeringen och kollar vart vi ska vara på vecka 13: Trummers prov (påvisa enkel sockerart) snacka om paniken jag fick då jag bara gjort 5 labbar av 13!
Som tur är har vi prov om 2 veckor måste det bli efter det andra lovet, för vi ska bara gå halvdag nästa torsdag!
Om det inte blir några ändringar vill säga, fast jag hoppas nästan det, att vi skjuter provet på ett par veckor iallafall!
Idag blir det iallafall stallet och rida, kanske lite pluggning där, skulle behövas med andra ord och sen blir det väl datan när man kommer hem....
Ha en bra dag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0