söndag

Idag har man varit hemma hela dagen och inte gjort så mycket, kollar lite på Masterchef Australien och suttit framför howrse. Har klarat många mål idag så är nöjd. Fattar inte att jag fortfarande spelar det där, det är ju inte ens kul. Men man har blivit beroende av det, aja det kommer ju nya grejjer hela tiden och då måste man ju vara med. Haha, känner att man bara borde avsluta sitt konto men man vill inte det.
Imorgon blir det stallet iaf, får se vad man gör där. Om jag kommer dit tidigt kan jag knäppa lite kort på hästarna ute i hagen och så kan ni ju få se lite bilder, men då gäller det att man är där i tid!
Näe nu ska jag se lejonhjärta på tv och snart blir det ponnyakuten, ha de så bra allesammans! :)
Glöm inte frågestunden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0