Ridpass, hoppning?

Red idag och det gick skit, vill egentligen inte berätta alls, är bara less på allt just nu. Vi hade hoppning om man nu kan kalla det för hoppning, tre hinder på max 60cm. Man undrar ju, kan dom i min grupp rida eller, blir bara så himla less. Själv tävlar man liksom 80cm och resten av gruppen tävlar tyå 30cm som är bommar på marken, fattar ni skillnaden. Ska inte säga att det är alla i gruppen för jag har ju faktiskt Alva som är duktig och kan, sedan finns det ju faktiskt andra som kan också. Men vi hoppar en gång var femte gång typ och då får man inte ens hoppa. Dels för att det är bara typ jag som hoppar högre och det tar sån lång tid. Innan nästa kan komma på ett litet hinder som man hoppar fram på väntar dom tills den som hoppat har gjort halt, dom kan liksom inte bara rulla på så man hinner med mer. Aja, hoppade en bana på tre hinder och vi skulle rida så "fina" vägar vi kunde och det var ju inte så svårt. Sedan var det omhoppning och ja Donald kan jag vända och grejja hur jag vill så det var ju inte svårt. Men då finns det en del i gruppen som knappt lyssnar, dom rider istället så långa vägar som möjligt, och gissa om man blir less. Jag har ju iaf världens bästa Donald och ska rida han imorgon med och då blir det dressyr som kommer gå skit. Ni kan jag inte rida han, det går inte. Inget blir som jag vill.... Ingenting fungerar också är det dressyrtävling på lördag och då lyckades jag byta till mig Donald och ja, vi kommer nog inte få några poäng alls.
Du är verkligen bäst, det är du.
Men när jag blir less på allt annat så går ingenting.
Jag har verkligen turen som har dig, och utan dig hade jag inte varit där jag är idag.
Jag älskar dig, det gör jag verkligen!

Tar nya tag imorgon, och hoppas på en mycket bättre lektion! =)
Behövde skriva av mig lite, så hoppas ingen tar illa upp men, ah han är finast lille Donald och han var ju faktiskt duktig. Omhoppningen gick ju faktiskt super, det är något som vi kan. Lillvännen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0