Ridpass, dressyr

Red lilla Sarah idag, var riktigt roligt att få rida igen.
Hon var riktig fin, det var bara i högervarvet på ena kortsidan hon inte ville vara med på, men annars superfin ponny. Hon var väldigt spänd i början men slappnade av och kunde jobba på med henne, vi gjorde mycket volter och då ville hon gärna trycka sig in på volterna. Hon kändes bäst i traven då hon gick med jämn fin kontakt och var avslappnad och kunde jobba på, galoppen kändes också riktigt bra. Haha, skritten var typ sämst då hon inte bjöd frammåt för fem öre, aja men riktigt nöjd med henne faktiskt. Tror jag skulle få henne på fredag också.
På onsdag får jag iaf lille Donni, var ju sjuk förra veckan så missade ju ett pass på han, så då hade han stått min lektion vilket jag blev lite förvånad över då jag vet att andra i min grupp vill ha han, hihi glad blev jag iaf! :)
Sedan på lördag blir det hopptävling på Donald, våran andra 80cm (L:C) så det blir ju skojjigt. :D
Lite bilder kommer i ett eget inlägg! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0