Ridpass, dressyr

Red lillbusen idag som var riktigt laddad. Idag var det bara frammåt som gällde vilket var kul, iaf så skötte han sig  riktigt bra. Han var ju pigg och vill springa men när jag väl fick tillbaka han blev han riktigt fin. Vi jobbade med serpentinbågar och ibland vill han inte alls jobba ich ibland gick det hur bra som helst, bara jag tappar kontakten så smiter han iväg och då får  man börja om. Men han kändes bra, fick igenom han riktigt bra i slutet i traven vilket kändes bra då vi brukar ha svårast där. Så jag är nöjd och ångrar mig lite nu i efterhand att jag inte tog han på dressyren ändå, han kan ju bara han vill. Kommer kanske lite bilder från ridpasset, vi får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0