Pretty woman....

Då är jag äntligen helt klar med engelskan, skulle skriva över 500 ord och jag lyckades men nu sitter jag och ser pretty woman och nästa vecka blir det sista avsnittet av äkta människor:( har även sett kontoret och ponnyakuten idag också men ska snart sova men blir kanske ett inlägg på skol tid imorrn från mobilen då, hoppas ni blir nöjd :D
Men har inte så mycket mer att säga men ni kan ju kommentera om ni har någon fråga! :D
Det är synd att man inte får träffa denna skönhet i sommar!:´(<3

Men jag får ju träffa Tucker! :')

& denna fina häst som räddade min dag!<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad tycker du om:

Matilda Nybjörk

Victoria åsell

Anna svedlund

Alva Abrahamsson

Jennifer bylin

Betty Ögren

Kim öhlen

Svara i ett inlägg

2012-03-11 @ 23:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0