Ny duschad :D

Nyss kommit upp från duschen, först var jag till stallet och red ut på Paleja en sväng medans syrran gick bredvid, skrittade och travade litegrann i drygt 20 minuter bara, hon blev väl inte jätte svettig men imorrn får man väl se om man kanske rider med Tim elr kanske jag skiter i det och rider till Timrå för Alva tänkte hänga med hon också, dock inte med Mulle då hon har ramlat i fjällen när hon åkt slalom, hon har gjort illa axeln men vi får se. Syrran kan väl kanske ha en lektion för mig eller Alva om hon vill det ;) Men gick sedan till timrå då vi fixat klart allt till Paleja och spelade kort med Emelie & Elin sedan flög tiden bara iväg och jag bytte om och for på fotbollsträning direkt, gick inte så bra idag, det ända bra var att jag vann straff tävlingen på slutet, köng man är då!!!! Nu ska jag se master chef men vi hörs!! :)
Fina Paleja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0