Nu är man tillbaka, skolan i full gång

Nu har man klarat av första skoldagen, två veckor sedan sist. Först en vecka sjuk och sedan sportlov och jag märkte att man låg lite efter, haha är liksom ganska många lektioner man missar då man är sjuk. Men jag tror det gick rätt bra iaf, fick lite snabb info om vad jag missat och så, sedan är det ju bara att jobba i kapp.
Efter skolan åkte jag till stallet, Tulda rider ju och han hade Kupido. Så var där till kvällen och mös lite med Doni, han var ju snäll nafsar och bråkar med grannarna sina, sedan då man kliar han i pannan sänker han ner huvudet och nästan somnar, så söt ponny.
Också ska jag försöka svara på dom frågor vi fått in på frågestunden, vet inte när jag gör det men det får bli när jag har tid. Och det är ju jättekul att få en massa frågor, men det är inte lika kul när de som ställer frågorna knappt vågar stå för dem och jag måste bara få fråga, varför fråga vad tycker du om den och den personen? Tycker man att det är intressant att veta vad andra tycker om folk, en del vill bara lägga sig i alla andra och hitta på massa saker som inte ens är sanna. Skriver man en fråga och inte vågar stå för den, då börjar man undra. Men tack alla ni som tagit er tid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0