kommer inte på ngn passande rubrik

Sitter nu framför datorn och bara tar det lungt. Känns som jag har annat att göra men orkar inte med det just nu. Kanske att jag orkar plugga lite sedan, vi får se. Kom iaf hem från stallet för någon timme sedan, där grejjade vi en massa och fick leda lilla Musse på kalaset. Ponnysarna skötte sig super och det blev ett lyckat kalas, och barnen tyckte det var riktigt roligt. Hästar är ju helt klart bäst, man måste bara våga testa, sedan är man fast. Aja, imorgon blir det barnridning och innan hade jag tänkt att rida lite. Vi får se, Matilda har ju massa fotboll den här helgen så det är så svårt att hitta någon passande tid, så förhoppningsvis blir det innan barnridningen. Ska också försöka fixa lite bilder, börjar bli tråkigt att bara lägga in samma bilder hela tiden, så nya bilder måste jag skaffa. Och nu när jag rider Linnie kan det väl kanske vara kul att få se lite bilder på henne.
Bloggar mer senare, ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0