Gjorde ett litet byte

Är ju dressyrtävling imorgon och jag hade ju anmält mig på Donald, men jag känner själv att det inte har gått så bra utan att han har varit väldigt spänd och nästan omöjlig. Så jag bytte ponny till Exxet istället typ i sista sekunden. Så nu hoppas jag att det går bra, han är snäll Exxet, dock kan han vara väldigt seg och busa lite men han är rolig. Pluss att han har det lättare att slappna av och är inte alls lik Donald. Så hoppas på det bästa nu! :))
Och att jag kan slappna av riktigt och känna att det går bra, han har ju varit riktigt fin på lektionerna då jag ridit han fast det var ju någon vecka sedan nu men det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0