Funderar......

Ligger nu i sängen och kan inte sova, har suttit och kollat på filmer då jag hoppat med Elf och Sarah, sen nu så kom brorsan hem och aaa ligger helt enkelt vaken pga att jag inte kan sova och har alltid haft problem med det.
Har faktiskt tom pluggat lite nu inatt, har ju ett PAR prov när skolan börjar igen och blir ju rätt upptagen i veckan då man har en häst att sköta + fotbollsträningar i veckan som kommer. Har vilat i helgen som jag har varit sjuk och blir ju lite fys på tisdag och vanlig träning på onsdag sedan på lördag blire ingen träning för då är det ju hopptävling på stallet och då tänkte jag vara med på Exxet som att Elf är upptagen men kanske ska prata med Lovisa och fråga om hon vill hoppa 40 för han får nämligen hoppa 30, 40 och en högre och hon har skrivit upp sig på 50 och det är ju ingen stor skillnad precis. :)
Sen ska ju Paleja ridas också men tar väl kanske någon dag då hon får vila bara! ❤


Kommentarer
Postat av: Pelin

Hej!



Nu har jag dagens failbild på min blogg skicka gjärna in din failbild?:)



http://mylifeaspelin.blogg.se/2012/march/dagens-failbild.html#comment



(Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer)

2012-03-04 @ 16:16:53
URL: http://mylifeaspelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0