fotbolls träining+ klädprovning

Vaknade kvart i 10, då jag hade samling så jag slängde på mig fotbollsgrejjerna och åkte till ncc på sturt, var iallafall inte sen ädå som tur va och det var andra i laget som kom senare (också sovit över)
Vi ställde ju tillbaka klockan inatt, så fick ju sova en timma mindre nu också.
Iallafall träningen gick bra, ramlade bara ett antal gånger eller blev fälld rättare sagt men efter träningen hade vi kläd provning, provade lite olika storlekar och kan ju bara säga att lång byxorna var hel knäpp, iallafall ska vi ha dom på Gothia i sommar, ska dit på cup!
Jag längtar verkligen till sommaren för fler orsaker men detta är en av dom! :)
Älskar er tjejer, ni är världsbäst!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0