Fotboll+dressyr tävling....

Vaknade vid 5 imorse och gjorde mig iordning och åkte till ncc 6:30 med Svemps, Hon skulle ju döma 4 matcer så, kollade på lite matcher och för en del timrå lag gick det skit bra för och en del mindre bra men Timrå är ju bäst ändå
det vet ju alla redan men sen åkte jag till stallet vid 9 halv 10 tiden och kollade på när Madicken och Jenniefer t.ex. tävlade, Jenniefer slutade på en 3:dje plats och Madicken lär väl berätta hur det gått senare.
Imorrn bire jobb på ncc, stå i kiosken från klockan 07:00-13:00, så lär väl kliva upp vid halv 6 imorrn, lite sovmorgon iallafall.
Nu ska jag sköta hästarna på howrse lite snabbt och sen tänkte jag eventuellt kolla på någon film, om det finns någon bra som jag inte har sett redan bara.
Men ni får ha en trevlig helg, jag själv tillbringar den med mina favoriter sporter, ridning & fotboll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0