....

Sitter nu och skriver lite på både svenskan och engelskan som ska in till imorgon. Så jag känner mig rätt duktig, men på något sätt så hamnar jag alltid med läxor sista dagen, kvällen innan, vilket inte är så jättebra. Måste förbättra mig och det är nu! Vet att jag inte kommer hålla det men ska försöka så gott det går förutom med glosor. Aja, imorgon är jag ledig från skolan på förmiddagen då jag och min kompis Anna ska in till stan till en veterinärklinik och träffa dom vi ska prao oss, så det blir säkert kul. Vecka 17 praktiserar vi där och hoppas vi får lära oss mycket, har bara varit där en gång förut och det var med Meicie när hon hade ont i öronen och en massa andra problem, så det blir spännande, sedan efter det blir det skola. Sedan väntas stallet, och ska försöka plugga lite där, det skulle vara bra om jag gjorde det.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Natha

Vill du att din blogg blir veckans blogg? :)



http://nathaliekvall.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment

2012-03-18 @ 20:33:03
URL: http://nathaliekvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0