En helt vanlig söndagkväll...

Sitter och pluggar lite engelska nu som skulle in när jag varit sjuk så lämnar in det imorrn och har ju även prov i veckan men har inte pluggat något än för jag helt enkelt inte ha orkat göra det, sorgligt nu men jag måste verkligen börja skärpa mig, skolan är ju egentligen viktigare än vad jag egentligen tycker, men ska försöka bättre mig kan ju inget annat än att bli bättre iallafall, men ser på så det ska låta och det är kanska värdiglösa som är med men sen blire Äkta människor så jävl bra serie synd att den snart är slut bara men ska skynda mig bli klar med engelskan nu för om 18 min börjar ju äkta människor.....
Älskar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0