Dressyrtävlingen i lördags!

Tänkte berätta lite kort om dressyrtävlingen!
Bytte ju ponny till Lidens Excellence istället dör Donald, då jag kände att Donald och jag inte var redo för dressyrtävlingen. Så Exxet kom som inhoppare, han är fin han. Jättefin på framridningen, där hade jag ett dressyrspö och han var fin, riktigt fin. Så väldigt nöjd med framridningen, sedan när jag kommer in på banan så tappar han all bjudning och energi, skulle verkligen behövt sporrar för att få igång honom. SÅ det blev smygtrav genom hela programmet. Eller ja dom delar som var i trav, men är faktiskt nöjd med han. Det var första gången jag tävlade han och nu vet jag vad som ska göras till nästa gång. Han är fin Exxet, en superhärlig ponny verkligen!
Min sits inte den snyggaste, men en snygg hest! ;))
Snygg ponny! :))
Tog bilderna av My, hoppas det är okej! :)
Här hittar ni hennes blogg, http://monkiapa.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0