Dagen.....

Åkte till stallet halv 8 med Susanna och Madicken som hade hoppning på ridgym och Madicken hoppade Suzuki, film kanske kommer in sen, får Madicken avgöra, men iallafall så kollade jag på dom, filmade litegrann sen så spelade vi kort i caffis, sen så var klockan 20 öer 10 och jag gick ner och där satt Annelie så jag började jobba med lite enkelt pappersarbete, sen efter så skulle Annelie möta upp Ida som går till jobbet, så väntade på att Olivia skulle bli klar och sen gick vi till sadelkammaren och snygga till lite snabbt, sen kom Ida, Olivia hämtade hjälm och så, sen gick vi ut till ny hästarna, storhästen heter Nixi typ er nått liknade och c-ponnyn börjar på R iallafall, men kom inte ihåg men kommer lite bilder senare ikväll, på båda två och sen lite bilder på lite andra hästar, imorrn ska Olivia rida c-ponnyn igen och Annelie ska rida storhästen, skulle faktiskt vilja prova storhästen, såg väldigt trevlig ut och snäll.
Börjar ca 8 imorrn då man ska vara med på morgon-ridningen och sen lär jag ju kolla när Olivia och Annelie rider ny hästarna.
image description
Ha en bra kväll!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0