En kort litet bildstund....

Lite bilder på några hästar jag fotat på prao veckan, heztar......
Bus Exxet som jag red i tisdags med ridgym.....
Bråk hezten Donald som bråkar med allt och alla......
Skit Musse, som är kaxig i hagen, också en bråkstake......
Lotus som nu är såld fast står kvar med sina gamla kompisar......
Underbara Elf, som är den finaste d-ponnyn på jorden, älskardej!..<3
Snälla Mikron som nästan alltid gör det han ska.......
Knäpp Kupido, som ser spöken överallt men ändå en stjärna för mig...
Fina Prisse, som är en fin stor stor hezt......xD
Lill Sarah, som alltid är den snällaste i alla lägen.....
Pansar fleur som  är jävligt bestämd ibland..........;)
Ny Nixi som är jätte fin och skulle inte tacka nej att få rida ngn gång...
Den hemliga hezten som jag glömt namnet på, men ni får det imorrn!
Börjar på R............
Hoppas ni njöt av den lilla bild stunden, vill ni ha mer så kommer det!
SÄG BARA TILL!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0