Bättre sent än aldrig.. svar på frågestunden!

Även fast de inte är så mycket frågor måsta jag säga TACK till alla som har som har ställt en fråga! :D


Postat av: jenniefer

ska ni gå på samma ridläger iår igen ?
Hur ser ert år ut inom ridningen?

Ja det ska jag, om jag inte får sommarjobbet jag har sökt. Men om jag inte får det utan blir utan så ska jag fara ;)

Om 1 år har jag en egen häst (hoppas jag) och jag har debuterat 1.20m med den och jag åker runt på tävlingar för att försöka kvala till Globen! --> Detta är en DRÖM jag har, som jag hoppas och vill ska förverkligas inom 1 år ;)

Postat av: Olivia

Fin blogg! (:
Vad brukar ni göra i stallet förutom att rida och så?
Har ni bara gått på ridskola, inte haft någon medryttarhäst eller så?

Tack! :)

I stallet umgås jag med mina kompisar, o vi brukar snacka, chilla osv. Har alltid jätte kul när jag är där! Jag brukar också hjälpa kompisarna med egen häst att göra iordning inför passet. Och så hjälper jag SÅKLART till i stallet med mockning, sopning osv.

Japp, endast ridskola för min del. Jag började där när jag var ca. 5 år, alltså har jag ridit där i ca 10 år. (Jubileum!) Förut red jag endast 1 gång i veckan men är nu sen i höstas utökat till 2 ggr. Ibland när jag har tid så hjälper jag mina ridlärare att rida deras hästar. Men nu på vinern blir det inte mycket eftersom jag åker slalom ;)

Postat av:

Sofia, vad hette den du red innan Zidane?

Jag red faktiskt ingen speciell, ingen hade riktigt fångat mitt hjärta på samma sätt som zidane har gjort. Men jag red massa olika hästar :)

 
postat av: Moa
Vad är det för ridläger ni är på? :)

Ett ridläger som är på Näset. Det ligger i Matfors, jag verkligen rekomenderar det ridlägret om ni funderar på att åka iväg på ett! :)


Jag tror de va alla frågor! Hoppas ni är nöjda med svaren ;)

//SOOFFAN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0