Systemkamera :D

Igår var jag och pappa och köpte en systemkamera på Mediamarkt, jag hade ingen aning om att vi skulle köpa en till familjen så lite glad blev man ju. Vi köpte en Canon EOS 500D, och fick med två objektiv, dock är väl ingen av oss så jätteduktig än men hoppas på att vi lär oss och att det kommer upp mycket fler bilder och förhoppningsvis bättre bilder. :)
 
Så skulle vara glad över alla tips jag få så att jag lär mig vad jag ska ha för inställningar och så, haha känner mig jättedålig. Aja, hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: jenniefer

toppen jag har en näst intill likadan fast min heter 550 d :PP lite bättre men inprincip ingen skillnad :P

2012-06-29 @ 19:11:49
URL: http://jenniieferbylin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0