Stallet idag

Varit på stallet hela långa dagen idag och som tur var hade jag Jenniefer där. Vi har varit väldigt duktig idag måste jag säga, följt med och släppt några hästar på bete, och tagit hand om alla lägerbarnen. Vi lyckades riktigt bra och hade rätt så kul, så imorgon blir det stallet igen och jag hoppas verkligen att Jenniefer kommer då också. Då ska Donald få åka på bete och alla andra som är kvar och sedan är alla hästar borta från ridskolan. Skönt för dem, fast då vet jag inte om jag kommer följa Matilda till sommarjobbet varje dag för det blir ganska dött på stallet när inte hästarna är där. Men skriver mer imorgon, ska snart sova för vid nio så tar jag moppen till stallet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0