jag längtar..

         <------------- Jag & Ruby
 
         <----------- Jag & Egon (+några till)
 
         <------------- Jag & Paco
 
         <------------  Jag & Tucker
 
 
Jag längtar, snart kommer den efterlängtade veckan på näset, lite sorgligt är det ju också, då man inte träffar sina gamla kompisar som man träffa förra året och även hästarna som åkt, Paco som jag hade och Tucker som jag badade mest med, båda dom är borta, kommer tänka mkt på dom och det här året ska jag försöka att inte fästa mig vid hästen jag har.
Skulle vara roligt att få rida Ruby igen även fast hon inte var den bästa!
Avslutar med en bad bild, har faktiskt inte tagit mitt första dopp än,
blir nog på näset det!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0