Ridlägret, Tisdag

Måndag kväll festade vi lite på kvällen/natten, kollade andra avenyn och spelade kort, åt såklart godis och pratade, sov väldigt dåligt bara någon timma fast det är ju inte så ovanligt för mig när jag är borta och vaknade vid 6 och tog in hästarna vid 8 och åt frukost efteråt sen var det dags att göra iordning hästarna och vi i andra gruppen kollade en stund på första gruppen sen gick vi och sadla och de, sen var det våran tur, både första och andra dagen red vi inne både passen för att alla skulle ha lärt känna ponnysarna/hästen lite smått.
Det var dressyr första passet och var riktigt nöjd med Juvelin då hon var väldigt avslappnad och lugn vilket hon sällan var, men var riktigt NÖJD över henne då och svettig det var hon, dyngblöt med andra ord och sen åt vi lunch och vilade litegrann.
Nästa lektion var det hoppning och vi hoppade studs och ja, ni får en bild eller en skiss jag ritat:
Info om färgerna på bilden!
BLÅ = VÄG
LILA = VÄG
RÖD = VÄG
ROSA=VÄG
 
MÖRK GRÖN = HINDER
LJUS GRÖN = BOMMAR
 
Förhoppningsvis så förstår ni lite åtminstone och säger bara såhär, hon var riktigt pigg och studsig, hoppas ni förstår hur mycket energi hon har den ponnyn, hoppade faktiskt 110 cm med henne den dagen.
Men  nu kommer jag mest berätta om ridningen inte så mycket annat för det orkar jag inte. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0