Ridlägret, Onsdag

Onsdagen så red vi inne i hagen där dom har en liten paddock, hade dressyr och det gick rätt så bra, inte lika bra som gårdagens dressyr men helt okej, hon var mycket piggare ute och det finns ju mycket saker som händer där som man är nyfiken på. ;)
Senare mot middagen så skrittade vi alla tillsammans både grupp 1 och 2 ut på en skritt tur, red 2 och 2, jag med Ebba. Min fina underbara lilla ponny fick lite ryck ibland och bara börja galoppera och hoppa om det tog stopp, jag blev lite smått irreterad ibland men bara att andas.......
Efter så badade vi med hästarna och kan inget annat än vara ärlig, minn häst ÄLSKAR att bada hon bara dök och hoppas som bara den, tokponnyn min!<3
Riktigt härligt var det och varmt i vattnet, även mitt första dopp för iår om man får säga så.
(Tycker att det vore skönt för henne att bada också, som hon svettas efter varje pass, stackaren.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0