Näset, idag smäller det!!

börjar dra ihop sig mot näset nu, hoppas det blir lika kul iår igen, brukar ju sällan vara lika kul andra året men man får väl hoppas att det fortfarande är lika kul, och att man träffar några nya människor, ridlägret är ju fulltså måste ju vara några nya ansikten iallafall. :)
Tänkte att ni skulle få se lite bilder från förra året, eller iallafall hästarna jag fick rida den underbara veckan som jag fick uppleva med dom bästa!<3
 
Jag & Paco, hästen jag hade på ridlägret, till sista dagen då han blev halt, en av världens underbaraste!
 
Jag & Ruby, som jag först fick bada med och sen tävla med sista dagen då Paco blev halt, världens räddning!
 
Jag & Tucker, som jag fick bada med då Paco fegade ur, världens gosiga ponny!
 
Jag, Alva, Merle, Sofia & Egon, som jag fick rida på gymkhanan, världens snällaste.
 
Avslutade med denna bild, bara för att det var sista morgonen tillsammans....<3
 

Kommentarer
Postat av: Natalie

fin blogg.
hoppas allt är bra med dig? :)
kram!

2012-07-02 @ 11:45:12
URL: http://natalieebystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0