Näset

Var på näset idag och kollade på hopptävling och kollade ju såklart på min lilla prinsessa när hon hopppade både LC och LB med Saga. Hon blev nolla i LC och 11 fel i LB, men hon var jätte duktig ändå lill tjejen!
Det var lite bilder på Saga och Poetics Juvelin! :)

Som ni kanske kom ihåg så hade jag ju DC först på lägret men bytte till Juvelin och även DC var med i LC och LB med Saga så ni får lite bilder på dem också!
Munsboro Destiny Cousin som han heter hade jag första dagen på ridlägret, fast då jag inte passade så bra med honom så fick jag ju ta underbara Juvelin och det var ju faktiskt sagt det innan att jag skulle pröva båda. men han är hur snäll och go som helst! :)
Var även ut till hagen efter tävlingen och knäppte lite kort på Juvelin och DC.
Även kommit 2 nya ponnysar som ni ska få se, inte den till vänster
Dom här 2 alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0