Lite kort om ridlägret! :)))

Okej, som ni kanske vet så var jag och Matilda på ridläger den här veckan och vi har haft jättekul. Träffat nya vänner och nya hästar och naturligtvis Maggan och Beccis!
Veckan har som sagt varit väldigt rolig och jag hade en superbra häst så bättre kunde de nästan inte bli. 
Min häst heter Killigrews Sensation och hon kallas Cicci, hon är en storhäst på 158cm och världens snällaste typ. Jätterolig att rida och grym på att hoppa, och Maggan tyckte vi passade perfekt. Sista dagen får man ett diplom och där skriver Maggan lägrets... och jag och Cicci blev lägrets vackraste ekipage! också fick vi en lite kommentar där det stod: Ni är en "match made in heaven". Världens underbaraste, vill verkligen åka tillbaka dit och rida igen, det är så himla kul! :)
Så förhoppningsvis åker vi dit nästa sommar igen! :D
Så nu kommer lite bilder..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0