Borde sova!!!

Vet inte vad jag gör uppe egentligen, då jag ska upp halv 7 för att hänga med Madicken på sitt sommarjobb, iallafall så har jag inte gjort så mycket nu när jag varit uppe utan har spelat kort med mammi och spelat ett frågespel på telefonen. Pappa har nyss kommit hem från körningen och bror och syster sover dom stockar. Får se också imorrn om jag hinner att hänga med Olivia till sitt stall men som sagt så har jag ju annat tidplanerat och det får ni kanske reda på imorgon om ni har tur och varit snälla såklart! :) Men nu ska jag och mammsen fortsätta att spela eller det vi nu gör. Jag leder ju så alla vet. :D


Kommentarer
Postat av: Sandra på SSridsport.blogg.se

Läser du hästbloggar? :)

Svar: Självklart :)
None None

2012-07-30 @ 13:24:15
URL: http://Ssridsport.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0