R.I.P

Vet inte dirket vad jag ska säga men, som ni förstår så är det ju alltid sorgligt när någon går bort elr så och extra sorgligt när det är en vän elr ett djur, och aa vad ska jag säga, vet ju att dem ska ta bort en häst om några dagar, en häst jag inte ridit så mycket men ändå och sen har även en till häst som jag ridit lite mer gått bort igår, och ska inte säga vem det är elr så just nu utan det är lite privat men håll ut kik på bloggen.
Det är så mycket som händer just nu tycker jag med hästar, skolan och lite annat men alla har det väl sämre ibland och jag känner at den tiden är nu för just mig, men bättre och bättre blir det ju på stallet får ju rida ponny ändå som jag tycker är lite konstigt men jag klagar ju inte som att det är ponny jag vill rida :)
Nu ska jag göra lite käk innan jag åker på träning! xD
Bjuder på en bild på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0