Ridpass på ponny...

Sista ridpasset i onsdag träningsgrupp pony nurå, bittert men sant, börjjar nu och rider på måndagar klockan 20:00 och se hur det går. Red conan idag utan stigbyglar också, conan är en häst jag inte tycker om, inge kul alls men sen spelade vi lite kort i caffis och nu ser jag på the voice sverige och sen blire kronjuvelerna och lite glamour efter det.
Får se vad som händer imorgon och så, på fredag blire stallet och kolla på nina träning och tänkte försöka knäppa lite bilder på elf!

Här kommer en bild på conan som jag red idag, han är en lat d-ponny ganska stor

Tyckte inte att ridpasset var så bra men, har ju inte ridit conan så mkt heller så helt missnöjd var jag inte!

Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0