Nu har jag varit duktig..

... och pluggat tyska. Förstod inte mycket men det brukar gå bra, när jag väl försöker bli det rätt. Och eftersom jag kände mig duktig så tog jag ett glas trocadero också! :)) Hihi, man måste ju få någon belöning när man är duktig, ska se om jag kan bli bättre på att plugga nu då och försöka att inte spara allt till sista dagen som jag jämt gör.
Jag lär mig faktiskt det mesta dagen innan glosförhör och sådant så därför tar inte det så mycket tid, gör det innan jag somnar. Ganska bra att jag kan lära mig dom så fort för då har man mycket tid med annat, men med allt annat skulle man kanske ta och börja någon dag innan så man inte sitter där dagen innan det ska vara inlämnat eller vad det nu är för något. Måste bli bättre på det nu! Haha, inte så kul och veta men måste verkligen bli bättre på det.
Har liksom en engelska bok som ska vara klar till slutet av denna månad och gissa om jag har börjat? Näe, inte än och det kommer nog ta ganska lång tid innan jag börjar. Men aja, nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med dagen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0