Hemma nudå..

Som jag skrev förut, så var det några kort inlägg som kom från mobilen och nu är man hemma och bakade matbröd på HK och mina blev så himla goda och det säger jag inte bara utan dem var faktiskt väldigt goda enligt mig och några andra. :)
Sen på lunchn var man inte särskilt hungrig för mackorna men åt lite mt ändå och fällde även Gibbe innan lunchen och han flög ner i korridoren, såg ganska roligt ut men aa.
Sen på Kemin så jobbade vi med kolföreningar och alkoholer som vu skulle bygga upp och visa upp för Bertil, gick ju bra blev klar ganska snabbt, var kvar på skolan än stund efter också men nu så  blire köpa lotter på http://se.howrse.com/ och sen blire lite tv för min del, tänkte se på ngn film, och pappa är på väg hem med bacon lindad kyckling, jävligt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0