Fredag och helg!

Härligt, första veckan i skolan avklarad. Nytt schema nya ämnen och mycket mer. Började ju på måndag då det var en rätt lugn dag, gjorde inget speciellt vad jag kommer ihåg. Tisdag då var det bara tt börja jobba och ett prov, inte kul. Onsdag rätt härlig dag det, slutade tidigt då vi inte hade någon fysik, torsdag då var det väl en halvseg dag men det gick bra och fredag, det är den bästa dagen. Slutar jättetidigt och har bara två lektioner + mentor. Kung dag det, och så kommer vi fortsätta ha på fredagar men resten av dagarna är inte alls kul. Lektione efter lektion varje dag, inget hål eller något bara lektioner, känns jobbigt nu och inte kommer vi hinna med att spela kort då heller. :/
Aja, dagen idag var inte helt fel hade riktigt kul med några av klasskompisarna. Vi spelade kort och hade kul, bluffpoker är det som vi alla spelar på skolan just nu, jätteroligt. Men vi hade ju ingen teori idag så då blev det inget stall för mig, för jag visste inte riktigt hur jag skulle ta mig dit heller, men nu får man ha en lång fredagskväll hemma istället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0