Dåligt med bloggande nu!

Har verkligen inte orkat med att blogga så mycket nu när skolan har dragit igång och det händer mycket. En fin ponny togs bort igår som jag red väldigt mycket ett tag så tänkte göra ett litet inlägg om honom när jag känner att jag orkar.
Igår var det skola igen då helgen var slut. Dagen gick väl sådär haha, började med en lång historialektion och sedan en lång fysiklektion. När dom var över var det lunch och dagen går plötligt mycket fortare. Hade svenska som gick rätt bra, sedan lite kemi b och sist engelska. Då kan jag säga att jag var väldigt trött men som tur var hade vi kul ändå.
Idag så gick skoldagen riktigt fort, sovmorgon sedan svenska och engelska efter det lunch och sedan en lång mattelektion och idrott. Och riktigt kul på idrotten hade vi och rasterna haha, kort kort och kort. Bluffpoker spelar vi jämt nu, skitkul. Så det är typ så skolan har varit.
På måndag eftermiddage blev det stallet hela dagen och idag har jag bara vare hemma. :)
Imorgon blir det stallet och rida och torsdag morgon blir det ridning på morgonen och sedan ledig resten av dagen! :D
Ha de bra!
/Madicken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0