Äntligen!♥

Äntligen har världens bästa kommit hem från Thailand, och hon har varit borta i en månad nu och har saknat ihjäl mig, gud vad härligt att ha henne tillbaka här i svergie igen.
Då det är skola imorrn också och det kommer bli grymt och så jävla härligt att ha henne tillbaka,
hon är ju lite rappare än mina andra 2 vänner! <3
haha, skönt med helg sen och tävling då men kom på att jag glömt skriva höjd, wops men får ju se vart man blir insatt, troligen på 70cm och denna tävling ska bli grym med världens bästa häst!
Fifa, hon gör mina dagar så mycket bättre, jag älskar dig Fifa!♥



♥♥

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Pia

Fina bilder, så söta

2012-01-20 @ 18:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0