07/01-2012

Idag har man haft en helt vanlig dag, suttit vid datan och teven och har sett på gladiatorerna och en beck film, tycker gladiatorerna har blivit så mycket sämre än förr och har även kollat lite grann på parlamentet och ibland är det så jävla roligt att se på. Imorrn blire iallafall barnkalas på stallet som man ska hjälpa till med och sen är jag väl där hela dagen och sover sedan hos Alva och Alice, får se om det blir något bloggande då men får hoppas det. Har ju sedan ridning på måndagen´klockan 20:00 men ska ju hjälpa moster innan och på morgonen tänkte jag och alva kolla när real gymnasiet red. :)
Man har ju trots allt studiedag så en extra dag på lovet!♥
Skriv gärna lite mer frågor så svarar vi dem snart, vill ha några till, minst 5 till frågor så hitta på några bra!♥
http://knutarna.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

Har typ inga bilder nu, så fick bli en på mig men lovar att jag 
ska försöka få några kort på när jag rider på måndag,
så att det blir nya bilder och inte gamla hela tiden!
Blir ju annars bildrepris hela j*vla tiden! :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0