Still sick....

Fortfarande sjuk, har ont i huvudet,feber och ont i halsen, svettas som en gris känns det som och kan säga till alla att det värsta jag vet är bland annat att vara sjuk!
Bloggade inge mycket igår men såg glamour och här förklarar jag er chuck och Larry sen så sov jag, idag vaknade jag vid 8 och har typ vilat hela dagen och nu spelar tjejerna match på nordic mot alnö, orkar inte åka dit och kolla tyvärr men hade gärnat viljat, ingen skoprovning för mig heller då jag inte har någon ork i kroppen utan skriver inte så mkt mer utan går och vilar igen men kanske kommer något inlägg senare mot kvällen om ni har tur, hoppas Madicken och Sofia gör lite inlägg!

Kommentarer
Postat av: Madeleine Sülla

Det där är jättelikt en av mina katter :)

2012-02-26 @ 11:34:58
URL: http://msylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0