Sofia älskar Zidane, bara så ni vet!

De är ju så de ska va, eller hur? Man älskar väl hästen man rider mest? Men om man tänker efter så är det inte alltid det är så. Kom just nu på att tänka hur det skulle ha varit om Zidane aldrig hade köpts av ridskolan. Vem jag hade ridit då. Det kunde ha varit Alfons, men jag har faktiskt ingen aning. Vet ju inte ens varför jag börja tänka på de för ja kan inte tänka mig ridskolan utan Zidane. Helt omöjligt... Men hur tror NI att ni haft om INTE eran favorithäst/egen häst inte hade vandrat in i era liv? Hur hade era liv sett ut, skulle ni haft någon annan häst eller skulle ni inte alls ha någon? Skulle va kul att få veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0