Ridpass, dressyr

Har typ inga bilder alls på datorn ja änvänder nu, så ska försöka fixa lite bilder på alla hästar på ridskolan så det blir lite bilder på hur dom ser ut! :D
Idag blev det lilla Exxet eller numera stora Exxet som har gått och blivit en ponny. Iaf en riktigt trevlig ponny att rida men har sina dagar och idag var det en bra dag. Han är seg och försöker slippa undan det jobbiga så jag fick driva på framåt men det gick ju bra. Han var iaf superfin, hade han i bra form och bra tempo så allt var super. Vi hade lite programridning som gick rätt okej, förutom att jag inte riktigt visste vart jag skulle rida då jag aldrig ridit LB:1. Haha, men det gick ju, iaf var han en häst jag skulle kunna gå upp till men nu när han blivit ponny är ju inte det någon ide. Lite synd, riktigt trevlig och duktig på att hoppa, men inte bättre än Donald, nejnej han slår ingen på stallet! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0