Kort inlägg nu

Klockan börjar bli ganska mycket nu så känner inte för att skriva sådär jättemycket just nu. Var på skolan där vi hade turen och fick sluta typ tre istället för fyra och hade något np i engelska b som gick åt skogen. Många tyckte det var svårt, till och med dem bättre tyckte det, dock är jag rätt dålig på engelska men det är inte så att jag inte klarar målen, det gör jag viket jag är glad över. Sedan så åkte jag hem till Felicia en stund, fikade lite där sedan en prommis till stallet. Var där hela långa dagen till halv tio. Jippie, var jättetrött och orkade inte med mycket. Så när man kommer hem så är man jättetrött och tänkte gå och lägga mig nu. Så godnatt allihopa!
Känner mig snäll som lägger ut en bild på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0