Hopptävling hela dagen idag.

Kom till stallet strax före nio då första start gick och kom hem någon gång vid sjutiden. Kom dit och möttes av Tilly som hängde med oss typ hela dagen, så vi kollade på tävlingen och måste bara säga att ridskoleryttarna och ponnyerna skötte sig riktigt bra! :)
Sedan klass 3 och 4 så stod jag på banan och det var några timmar det, hade ont i fötterna och frös gjorde jag, men men bara att kämoa på vidare tills det var slut, det är ju lite jobbigt med ponny då det blir ny kategori ska hinderna höjas och det ska längas och det tar bara en massa tid, går ju mycket fortare med storhästar då man inte behöver hålla på med sånt förns en ny klass börjar. Aja, men det gick ju bra.
Vi får se om jag åker dit imorgon också, gäller ju att någon vill skjutsa dit mig, haha så vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0