Hemma även idag.

I mina ögon är han den finaste som finns!




Ja som rubriken lyder är jag även hemma från skolan idag vilket leder till ingen ridning idag heller. Känns jättetråkigt, men då är jag snäll och låter Tim eller Tilly att ta min lektion, så hoppas dom är snäll med lille Donald vem det nu är som rider. Aja, sitter hemma och har tråkigt och visst känner man sig mycket bättre måste jag säga, sp förhoppningvis går jag i skolan imorgon istället för att vara hemma och det är ju faktiskt ridning på morgonen. Så nu hoppas jag att det blir skola för mig.
Snart äre iaf sportlov och då blir det stallet nästan varje dag. Man tar typ igen alla dagar man missat nu när man varit sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0