helgen glider mot sitt slut...

Helgen har varit riktigt bra, har varit och kollat+jobbat på lokaltävling både lördag och söndag, har tränat fotboll,pluggat och aa här kommer lite saker jag gjort idag.
Tränade vid 10 tiden imorse och sen hem och duscha, tänkte träna lite rinkbandy/hockey men hade inga grejer hemma så då blev det duscha och städa och sen stallet, pratade lite med Maggan idag också, lite roligt jag vill verkligen dit igen och sen när jag kom hem vid 16.00 tiden så kollade jag på 5 pogram med "Parlamentet" och sen vilade jag en stund sen åt jag middag och såg på "Ponnyakuten" och nu tittar jag på "Så det ska det låta" och efter det blir det "äkta människor"
Men ska fortsätta se på så det ska låta nu, men vi hörs.
Bild på Paco ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0