fys sen hockey direkt...

Fys träningen gick super idag blev ganska jobbigt på slutet men aa det gick ju sen skynda man sig till hockeyn med Matilda och satt ovanför utvisningsbåset och är typ halvt döv som dom skriket ovanför oss, ena stunder hejjer dem på Timrå och andra Modo, svårt att bestämma sig eller och varje gång han skrek så börja hah skratta och sen fråga oss massa saker, weird guy.
Men Timrå spelade faktiskt bra iallafall det jag såg i 2:a perioden och sen tyckte inte jag Modo skulle vinna men det blev ju så idag, 1-2 till Modo, Timrå ledde från första perioden till typ slutet av tredje då dem inte orka hålla tillbaka och sen så blev det förlängning och Modo satte dit den.
I will always love you my angel!<3
Imorrn så är dagen full av överraskningar, nerå men ska ha hockey på idh imorrn och kan inte ens stå på ett par skridskor om jag säger så men man måste ju träna det är ju rinkbandy DM nästa vecka, då gäller det men får ju träna 3 gånger innan dess, 2 imorrn och en på måndag. :)
Men ha en bra kväll jag avslutar min med att kolla på ett avsintt av glamour! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0