8 ferbruari 2012

Jaa blev inge inlägg vid lunch tid, åt iallafall mos med korv och sallad till och sen hade vi engelska och jobbade väl på så bra jag kunde eller? och sen hade jag elevensval också och tog engelska, så har haft 2 timmars engelska och det var en rolig lektion, som vi inte haft på länge, säger bara det, man kanske ska ha ämnen på elevensval/idrottshög.
Nu har jag drygt varit hemma i snart en timma och sitter och kollar på någon "En förälskelse" det var många skådespelare jag kände igen så men nu ska jag fortsätta se!
Ikväll är det träning och har börjat blivit snorig nu, hoppas jag inte blir sjuk bara, något jag hatar! :)
Bild sen jag var med mina vännor på birsta förr veckan;)<3
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0